קו התפר • יש סיכוי ליחסי חרדים – חילוניים בבירה? אוחיון בשטח

ישראל אוחיון No Comments on קו התפר • יש סיכוי ליחסי חרדים – חילוניים בבירה? אוחיון בשטח
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ירושלים העיר שחוברה לה יחדיו, בה גרים חילונים וחרדים נוצרים ומוסלמים, ללא ספק מהווה כוח השפעה עצום לעולם בכלל ולישראל בפרט.

חילוקי הדעות סביב העיר שהיו כאלה שרצו לחלק אותה וכאלה שישמחו לראות אותה מאוחדת הולכים וגדלים, המצב הביטחוני שגורם לבהלה רבה ברחבי העיר הוא רק חלק קטן משלל בעיותיה של עיר הבירה שלנו שקצת רחוקה מלהיות "ירושלים של זהב".

אתר 'קול חי' החליט לבדוק את הלך הרווח במסדרונות עיריית ירושלים ושלח לשם את כתב השטח ישראל אוחיון שיחד עם ציקי פרנק יצאו לברר עם סגני ראש העיר מטעם הסיעות השונות בירושלים, מהן יחסי הכוחות סביב הנושאים הבוערים בעיר ירושלים, כאשר לכל אחד מסגני ראש העיר דעה שונה ומגוונת.

בחלק הראשון של הסידרה בת שלושת הפרקים ביררנו האם בעיריית ירושלים אוכפים את חוק העזר העירוני על סגירת עסקים בשבת, ולמי שייך הניצחון על סגירת הסינמה סיטי בשבת? מה טיב יחסי החרדים והחילונים בעיר, והאם השנאה כלפי הציבור החרדי תגבר עקב חוק הגיוס המתוקן…

יוסי דייטש וישראל קלרמן מיהדות התורה (אגודת ישראל ודגל התורה, בהתאמה), צביקה כהן- ש"ס, דב קלמנוביץ- הבית היהודי, ועופר ברקוביץ- התעוררות. הם חמשת סגני ראש העיר שענו לנו תשובות הפוכות ומגוונות.

בפרק הבא: הבניה בירושלים, למה ישראל קלרמן חושב שעופר ברקוביץ מוליך שולל את תושבי העיר החפצים לגור בשכונות מעורבות.

יוסי דייטש

עופר ברקוביץ

דב קלמנוביץ

צביקה כהן

ישראל קלרמן



0 תגובות